Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2010 09:14 - Такава съм си аз
Автор: krissi1 Категория: Други   
Прочетен: 1682 Коментари: 0 Гласове:
8



Какво да правя, като съм такава!?

Е, такава съм си аз.
От нищо, нещо правя.
Живея в боксониера. Стаичка и санитарен възел. Пространство малко, ама сърце широко. Викам си: "К"во от това?" На мене малко ми дай и стой да гледаш. Един стар параван изрових, подлепих го от едната страна със сатен (лъскав един такъв), в златисто, от другата в нежно синьо на лунички и звездички, и хоп, насред стаята. Заповядайте моля, от към златният фон ще хапнем, ще пийнем, ще побъбрим. Поуморихте се нещо!? О, заповядайте да отморите отзад, при звездичките и тем подобни "екстроси"! Аз в туй време ще приготвя градината за чаената церемония. Прибирам сгъваемата маса и столовете, разхвърлям възглавнички по килима, спускам едни завески на цветенца, дървенца , врабченца и хоп, ето я градината. Абе, такава съм си аз!
Едно пиле ми дай и гледай. Три манджи ще извъртя, та и супичка ще спретна, ама пилето да го имам... .Две думи ми кажи напряко и такъв скандал ще ти извъртя, че ще си мечтаеш за "Сибирска буря"....
Абе, такава съм си аз!
Я ми гукни две топли дум! Стой та гледай как мога да мъркам, че и да пърхам с реснички , направо ангелче неземно!
Е, на такава съм си аз!
От нищо, нещо правя.
Ама си имам един проблем.
Голем проблем ми е ще знаете! Пее ми се! Ама така ми се пее! А ми викат, че съм музикален инвалид и не щат да ме слушат. Дадоха ми това прозвище и аз сега к"во да го правя!? За мен то си е едно нищо и трябва да го направя нещо, нали съм си такава!
Ха, сетих се! Грабвам си капелата и тръгвам. Ще си извадя свидетелство за инвалид. Ще сЕ паркирам без проблеми, ще отида да ми дадат пенсия, ще си го подаря на някой депутатин - да си вкара колица без мито, ще....
Абе,ей ма -, такава съм си аз ( от нищо нещо правя).
После ме гледате накриво,но нали вие ми го дадохте това ИНВАЛИД. Та, като не ми щете песните, гледайте как се кипря с безценното свидетелство.
Ама, к"во пък, такава съм си , на...!



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krissi1
Категория: Хоби
Прочетен: 96841
Постинги: 19
Коментари: 61
Гласове: 3955
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930